Jump to content

Recommended Posts

Posted

no iera el suo scopo sicuramente...

ma quel che me ga scandaliza de più xe la gente che ndava veder e no ga dito nienteeee... ciò iera foto de sta gente che lo vardava indifferente.. come se fossi sul serio una statua...

E questo me ga fato intristir ancora de più..che mondo de m che xè a volte sto nostro mondo :ehno:

• 3 weeks later...
  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 4 months later...
Posted

Non so se ve ricordè che l'altro anno ad un' esposizion de arte,un "artista" gaveva ciapado un can randagio e lo gaveva ligado in sta sala de esposizion e lo gaveva fatto morir....bon anche se non ve ricordè,ve digo solamente che sta gran testa de ca**o de "artista" vol riproporr questa sua forma d'arte alla Biennale Centroamericana anche sto anno....

qua ve metto el link del sito de Licia Colò che ve spiega mejo le robe come che sta

Licia Colò

quando arrivè sul sito,clicchè sulla scritta "petizione" in BLU x firmar contro questo atto de pura malvagità...

grazie...ciao

Posted

a mi me consta che sia piutosto una bufala..

legè qua:

http://attivissimo.blogspot.com/2007/11/an...morire-per.html

in riassunto riporto:

Riassumendo:

* abbiamo un blogger anonimo che ha dato la stura alla vicenda scrivendo che a lui/lei risulta che il cane sia morto. Che fine abbia fatto la bestiola, però non si sa: su questo non c'è nessuna testimonianza diretta, di prima mano.

* abbiamo il direttore della galleria d'arte che dice che il cane è stato nutrito, ma non durante le tre ore giornaliere della mostra, e che poi è scappato, e su queste dichiarazioni pone la propria firma;

* abbiamo l'artista in questione che non conferma e non smentisce la morte del cane; dice che non era sua intenzione causargli sofferenza.

* abbiamo una vicenda che fa leva su tutti i sentimenti giusti per ottenere la vastissima eco mediatica alla quale aspirano tanti "artisti".

Con questo quadro di dati, la spiegazione più probabile (ma non certa) è che il cane non sia stato maltrattato come descrive l'appello, ma che l'artista abbia fatto una provocazione male interpretata e non si sia reso conto delle possibili conseguenze mediatiche della provocazione.

Come ben sappiamo, qualsiasi storia di maltrattamento di animali, vera o falsa, fa perdere il lume della ragione a tanta gente e risveglia nei giornalisti la voglia di scoop che riempie intere pagine con poca fatica. La voglia di credere al luogo comune dell'artista moderno incomprensibile e insensibile, combinata col fatto che gli avvenimenti hanno avuto luogo in un paese lontano e "primitivo", ha fatto il resto.

Posted (edited)

a mi me consta che sia piutosto una bufala..

* abbiamo una vicenda che fa leva su tutti i sentimenti giusti per ottenere la vastissima eco mediatica alla quale aspirano tanti "artisti".

la spiegazione più probabile (ma non certa) è che il cane non sia stato maltrattato come descrive l'appello, ma che l'artista abbia fatto una provocazione male interpretata e non si sia reso conto delle possibili conseguenze mediatiche della provocazione.

Queste due frasi me sembra una contaddizion....la prima fa pensar che l'artista gabbi fatto apposta questo gesto per ottener fama...dalla seconda che non el gaveva intenzion de scatenar el putiferio che iera venudo fora...!

Comunque...non xè proprio una bufala....iera stade postade le foto del can, che se trova anche sul link che gà postà Chief #7...in ogni caso el xè stado ligado con una corda, senza una ciotola d'acqua nè niente a disposizion...e non el iera ben messo de salute...quindi per come la vedo mi se gà trattà comunque de un maltrattamento.

Edited by _titti_
Posted

son d'accordo con nat...

a prescinder dagli intenti dell'artista, dalle dichiarazioni del direttor della galleria d'arte e da quel che ga scritto i giornai ... le foto me par sia abbastanza eloquenti.. sto povero can za malanda de suo xe sta esposto (e mi za me par de cattivo gusto) per tre ore legado ad un muro, senza acqua (el cibo podeva anche darghelo due volte al giorno come a tutti i cani ma l'acqua ga sempre de esser a disposizion).

Se l'artista voleva provocar le persone per sensibilizzarle alla sua causa podeva usar foto, quadri, qualsiasi roba, statue ecc ecc ma non espor una creatura vivente in quelle condizioni.

Me par molto de cattivo gusto... la prossima volta per sensibilizzar la gente alla povertà dell'Africa el esporrà un bimbo malnutrido????

Posted

[MOD] Ehm, se ne gaveva za parlado QUA:D [/MOD]

scusime te ga ragion...solo che no trovavo el giusto titolo della discusion e go verto sta qua...me dispiasi...

• 3 weeks later...
Posted

secondo mi se tratta de violenza... son proprio schifà quando sento certe situazioni...

me ga contà un mio amico sto fatto accadù no so nianche dove... spero sai che no sia vero, ma go i miei dubbi... :cesso::cesso::cesso:

una persona ga ciolto un can, un can grande, così, per moda forsi, forsi per far colpo su un'altra persona...

passà un pò de tempo sta persona se ga trovà altri hobby e così ga cercà el modo de sbagazzarse de sto can...

nel frattempo un'altra persona forsi per i stessi motivi di cui sopra se ga fatto carico de quest'onere e ga accolto in casa sta povera bestia...

fin qua me vien de dir... ara che brava persona, pur savendo i problemi che pol darte un can già adulto e per di più non un Yorkshire Terrier, ga fatto un bellissimo gesto e se ga preso a cuor la situazion...

bel, troppo bel per esser vero... passa un mese forsi 2 e el cambia za idea e el spedisi fora de casa per la seconda volta sto can...

me chiedo, cossa xe un pacco postale??? no ve vergognè???

un can no xe un soprammobile, come se pol giogarse coi affetti che sta bestiolina prova e assumerse certe responsabilità così a cuor leggero gavendo el coraggio de butar via tutto quando el giogatolo se rompi?

schifo, davvero schifo provo :cherobeara::cherobeara::cherobeara:

Posted

Mah...secondo mi no se pol giudicar senza conoser a fondo la situazion. Ghe xè troppi "forsi" nel tuo post..e poi... te xè stada contada una roba, no te sa neanche se sia vera...xè un pò poco per sparar sentenze, no? :unsure:

Xè de veder cosa xè realmente successo..el carattere del can, se gà problemi comportamentali (e se sì, de che tipo e le cause de sti problemi), la situazion che se gà creado in casa...!

Per esempio...una coppia de muli che gà un bar vizin casa mia i gaveva ciolto una cagneta...la gà 4 anni (la vien dal stesso posto dove gò ciolto blitz tra l'altro)...i gà avudo una fia...la cagneta xè scappotada malissimo...la gà tentà de aggredir un sacco de volte la bimba...i gà cercado de farghe capir che no la doveva esser gelosa, i gà continuà a darghe tutte le attenzioni, portarla fora, giogar..ecc...i la gà portada da un'educatrice cinofila...no xè sta verso...i xè andadi avanti così per mesi....i doveva tegnir bimba e cagneta in stanze separate...ad un certo punto, sfinidi dalla situazion, i gà deciso de dar via la cagneta. No xè stada una scelta per niente facile... Ma cosa i podeva far?

Altro esempio...una mia amica gà una labrador nera (bellissimaaaaaa :wub:)... tramite amici la gaveva trovado una cucciola de jack russel (la sua razza preferida)...la la gà ciolta..la labrador no la gà accettada...anche qua, la gà tentà de refar la situazion per un pò de tempo..ma no xè sta verso...la ghe gà trovado una famiglia alla cucciola de jack russel. Anhce in sto caso scelta difficilissima (la gà pianto per giorni).

Una persona che no conosi ste due storie fin in fondo, podessi far un ragionamento come el tuo..ma la realtà poi xè ben diversa.

Xè vero che un can xè un impegno grandissimo e una persona devi valutar tutti i pro e i contro prima de ciorghene uno in casa. Ma xè anche vero che ghe xè certe situazioni che xè assolutamente imprevedibili. Tanto più con un can adulto e de taglia grande, che pol comportar notevoli problemi de gestione (soprattutto se ghe xè delle "tare" caratteriali).

Te gà parlà de affetti...te gà mai pensà che magari ste persone ghe voleva un ben dell'anima a sto can e che darlo via podessi esser stada una scelta difficilissima?

Credo che renderse conto de esser inadatti a gestir una creatura vivente (per determinati motivi e/o problemi) e cercar per ela una situazion migliore sia un gesto de coraggio e amor...saria egoista continua a tegnirla e farla viver mal.

Ma appunto, no savemo cossa davvero ghe xè drio, per cui non se pol giudicar... :p

Posted (edited)

conoso anche mi un che ga ciolto un can cucciolo solo per far colpo sulle mule... un can che diventa grande co xe adulto.. spero che co sarà grande no lo darà via..

anche i motivi per cui se ciol una bestia a volte i me fa schifo.. no xe mica un oggetto da usar per farse veder :S

Edited by molly
Posted

Xè vero che un can xè un impegno grandissimo e una persona devi valutar tutti i pro e i contro prima de ciorghene uno in casa. Ma xè anche vero che ghe xè certe situazioni che xè assolutamente imprevedibili. Tanto più con un can adulto e de taglia grande, che pol comportar notevoli problemi de gestione (soprattutto se ghe xè delle "tare" caratteriali).

esattamente questo digo...

prima de cior un can, soprattutto se adulto e de taglia grande mi fazesi 2 conti...

tra l'altro me xe sta dito che el secondo "proprietario" (lo ciamo così perchè de oggetto xe sta trattado) saveva benissimo (o cmq iera sta informà) de eventuali problemi comportamentali...

ragion in più per ponderar al meglio le mie scelte...

poi tutti se senti grandi ammaestratori e se poi i devi far colpo su una putela i se pavoneggia ancora de più... i ciol el can, i se senti sai fighi e dopo... e dopo el can lo dago via perchè el me ga rotto el mobile, el me ga pisà sul letto, el baia tutta la notte, oppur me inacorzo che preferiso far tornei de canasta nel mio tempo libero piuttosto che dedicarghe attenzioni al can...

too much easy...

con un pesse rosso poderia anche pensar de farlo... tanto no go rapporti con lui e lui no ghe ne ga con mi, ma con un can xe diverso, molto diverso...

se poi invece le situazioni xe imprevedibili come quelle che te ga cità ti... beh allora la musica cambia... el can vol sbranar mio fio picio? eh beh... lo dago via eccome (volesi veder chi se lo ciol)... già se go un altro can no xe che a cuor leggero me fazo carico del secondo, tra l'altro adulto... (i se accetterà?? riverò darghe le giuste attenzioni a tutti e due? el mio no sarà geloso?)

rimani el fatto che un can adulto de taglia grande no lo ciolesi mai a scatola chiusa (ovvero senza saver come xe el can...) quindi o me informo e so a cosa vado incontro, altrimenti desisto... credo staghi nella maturità e nell'intelligenza delle persone far un ragionamento del genere

come te disi ti, spero che no la sia andada così... se no xe triste, sai triste

Posted

...al bar dove vado solitamente a fare colazione è arrivata una gattina qualche giorno fa e dopo accurate ricerche siamo riuscite a riportarla dalla padrona...il problema è che è magrissima e credo non sia molto amata visto che è molto spaventata....

...la scena si è ripetuta per qualche giorno....lei arrivava e noi la riportavamo per paura che finisse sotto a una macchina...il problema è che la padrona diceva di non capire da dove scappasse...allora...era in casa quindi è ovvio che scappasse dalla porta o dalla finestra....essendo un gatto trovo difficile uscisse dalla serratura!!! :angry::angry::angry:

...stamattina è arriva per l'ennesima volta e quando abbiamo telefonato la signora ci ha risposto che è cattiva e morde e graffia tutti...il che non è vero visto che l'ho tenuta in braccio due ore e non ha fatto altro che sfregarsi e fare le fusa....era morta di fame quindi presumo che la magrezza derivasse dal fatto che non venisse sfamata a dovere...ma il peggio è che questa donna ci ha detto di essere stufa e che non la voleva più, di non riportarla e di buttarla in strada o in campagna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....COSA??????!!!!!! Ma stiamo scherzando???? Mica è un pacco...un giocattolo usa e getta!!!!!! :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla:

...morale...

...fortunatamente grazie alle conoscenze comuni siamo riuscite a trovargli una nuova casa in meno di un'ora e se per caso la "cara" signora dovesse venire a reclamare il suo gatto...come per magia saremo tutte colte da un comune attacco di amnesia...gatto?? ....quale gatto??? ...mai visto gatti noi..... :baba::baba::baba:

Posted

complimenti. gavè fatto davvero una buona azione :D

...eh avrei preferito denunciare il fatto agli appositi enti ma non credo avrebbero potuto fare un granchè...alla fine era la nostra parola contro la sua e onestamente avevamo paura che facesse sparire la gattina...e non sapere che fine avesse fatto sarebbe stato bruttissimo... :disgust::disgust:

Posted

Te gà parlà de affetti...te gà mai pensà che magari ste persone ghe voleva un ben dell'anima a sto can e che darlo via podessi esser stada una scelta difficilissima?

Credo che renderse conto de esser inadatti a gestir una creatura vivente (per determinati motivi e/o problemi) e cercar per ela una situazion migliore sia un gesto de coraggio e amor...saria egoista continua a tegnirla e farla viver mal.

Ma appunto, no savemo cossa davvero ghe xè drio, per cui non se pol giudicar... :p

concordo titti!

miga lo ga mollà su un pal in autosrada come fa tanti ignoranti, ste persone se ga preoccupà che el can vadi in man bone, se poi non xe riuscì volerà dir che sto benedetto can ga problemi caratteriali non da poco. :bye:

Posted

concordo titti!

miga lo ga mollà su un pal in autosrada come fa tanti ignoranti, ste persone se ga preoccupà che el can vadi in man bone

la prima no devi gaverse preoccupà più che tanto dato che la seconda lo ga lancià in pochissimo tempo...

e cmq saria de pensarghe prima de ciorlo...

dopo xe tardi.. soprattutto per sta povera bestia... :cesso::cesso:

Posted (edited)

un'ultima considerazion visto che se parla de affetti...

dato che la go vissuda in prima persona ve la racconto...

alcuni de voi ga conosù Betty, altri ghe ne ga sentido parlar...

per chi no sa chi sia, la xe presentada nel topic apposito e ghe xe anche un messaggio che go scritto el giorno che la xe morta

L'ultimo anno de vita Betty lo ga vissù con un tumor al rene, incontinente, quasi completamente sorda e con l'Altzheimer galoppante (no so se se ciama così anche quel dei cani, cmq una cosa molto simile a quel che xe l'Altzheimer per noi umani...). Per i miei genitori xe sta un anno de inferno, lori lo ga vissù in funzion de Betty, portarla a far pipì anche 10 volte al giorno e nonostante questo corerghe drio col mocho per tutta la casa, no dormir de notte... nonostante questa vita e nonostante che el veterinario ghe gavesi già dito che no iera più una question de "se" ma de "quando", mia mamma e mio papà ghe xe stai accanto senza molarla un secondo fin quando la malattia no la ga divorada... e quando la xe morta i miei ga pianto per quasi un mese de fila, mio papà no lo gavevo mai visto pianzer e el s'ciopava a singhiozzarme davanti...

concludo disendo che no credo che i miei sia parenti de San Francesco d'Assisi ma sia come la maggioranza delle persone che se ga affezionà tantissimo al cagneto tanto da trattarlo quasi come un fio...

ecco perchè no rivo ad accostar la parola "affetti" a persone che se comporta così nei confronti de un can (con tutte le problematiche che el possi gaver...) questi se gaveva affezionà al can come mi al mio televisor

e dopo leggo che li scusè paragonandoli a quei bastardi che abbandona el can in autostrada... saria come giustificar un che ruba 100 euro disendo che esisti anche quei che ruba 100000, che discorso xe??? el 90% delle persone no ruba nianche una caramella... el 90% delle persone che ga un can no ghe lo dà al primo che passa per strada quando se stufa de tenirlo...

Edited by basketteam
Posted (edited)

prima de cior un can, soprattutto se adulto e de taglia grande mi fazesi 2 conti...

tra l'altro me xe sta dito che el secondo "proprietario" (lo ciamo così perchè de oggetto xe sta trattado) saveva benissimo (o cmq iera sta informà) de eventuali problemi comportamentali...

ragion in più per ponderar al meglio le mie scelte...

poi tutti se senti grandi ammaestratori e se poi i devi far colpo su una putela i se pavoneggia ancora de più...

Ma come te fa a sparar tutte ste sentenze? Te ga dito che no te sa neanche se la storia xè vera e dove xè accaduda...xè una roba che i te gà contà...quindi sulla base de cosa te pol dir tutte ste robe? te conosi ste persone? Te le conosi ben? te sa cosa xè successo? La situazion che se gà creado col can? Tutti i dettagli Sè xè successo qualche imprevisto o i gà avù qualche problema loro personale? Tutto quel che xè successo da quando i ga ciolto el can a quando i lo gà dado via? me par de no...quindi te sta giudicando una situazion de cui te sa poco niente, te sta giudicando persone che neanche te conosi...sulla base del niente!

Una persona pol saver benissimo che un can pol gaver problemi...e se decidi de tentar de risolverli..beh...cavolo...tanto de cappel..non per questo una persona devi sentirse un ammaestrator...per el suo ben almeno i ghe gà provado...el can gaverà anche cambià un paio de padroni...ma almeno no xè finì al canil (da dove molto difficilmente saria uscido) e se adesso sta ben saria solo de esser contenti.

Ti te pol ponderar tutto quel che te vol...ma poi la realtà pol esser molto diversa da quel che te se aspettavi..la situazion che se creerà a casa col can xè appunto imprevedibile..

rimani el fatto che un can adulto de taglia grande no lo ciolesi mai a scatola chiusa (ovvero senza saver come xe el can...) quindi o me informo e so a cosa vado incontro, altrimenti desisto...

Se tutti ragionassi così tutti i cani adulti che xè in canil no uscissi mai de là...! Un can ciolto in canil (anche cucciolo in realtà) xè sempre "a scatola chiusa"..perchè no se sa che comportamenti gaverà fora, perchè no se conosi el suo passato..perchè la vita in gabbia cambia un can. E a casa se se pol ritrovar un can totalmente diverso da come el iera in canil, con mille problemi, paure, atteggiamenti aggressivi..ecc...!

Se nisun gavessi al coraggio de correr questo "rischio" tutti i cani al di sopra de qualche mese cresessi e moriria de veciaia in canil.

Mi no ghe vedo niente de mal in quel che gà fatto ste persone...gà provado ad accoglier un can problematico...se i se gà reso conto che davvero no i rivava a gestirlo i gà fatto ben a trovarghe una famiglia migliore.

un'ultima considerazion visto che se parla de affetti...

ecco perchè no rivo ad accostar la parola "affetti" a persone che se comporta così nei confronti de un can (con tutte le problematiche che el possi gaver...)

Scusa...ma el paragon che te gà fatto con betty no c'entra niente. Se ovvio che un se affeziona al suo can e ghe starà accanto anche quando el xè vecio e malà.

Ma el discorso qua xè molto diverso.

Un pol affezionarse da morir al suo can...me se vedi che el suo can vivi mal con lui..beh...tegnirlo saria davvero egoista. Se el sta meio da un'altra parte, con un'altra persona...bisogna pensar al ben del can...e mi no permetessi a nisun de dirme che ghe fazo schifo se saria costretta a farlo con Blitz..perchè sicuramente saria la decision più sofferta della mia vita, perchè staria de mexxa...ma el suo benessere vien prima del mio "voler un can".

Edited by _titti_