Vai al contenuto

23 utenti hanno votato

1. 1. Come magnè i ovi duri?

• De solito co li spelo me vien via tuto l'ovo
      2
    • Con la scorza, cussì me curo l'osteoporosi
      0
    • Solo se accompagnadi da un bon bicer de vin de osmiza, cosparsi de sal e pevere
      9
    • Ovi duri? E cossa xe? Mi me bevo 12 ovi crudi al giorno perchè voio diventar come Rocky Balboa
      0
    • Magno solo cibi con potenziale flatulogenico più forte
      1
    • Con l'insalata
      2
    • Col parsuto
      0
    • Nel panin
      0
    • De solito li cago, son una galina
      1
    • Altro (specificare)
      8

Messaggi raccomandati

Inviato

Date le mie ultime vicissitudini (stasera a zena) coi ovi duri, me son chiesto: voi come li magnè?

a mi co tiro via la scorza me vien sempre via un bel toco de ovo... :(

Inviato

in osmiza :D

mi fazo cussi: li rompo con le man (co i xe duri xke se no i xe coti me sporco tuto :D ) e dopo nizio a spelarli dal fondo.. 9 su 10 funzia.. alla pezo me resta un mm de strato de bianco..

ma dopo me rifazo con el rosso :D e quindi no ghe penso!

ok me copo [cit. :D ]

Inviato

altro... per verzerli, dopo gaverli speladi con cura li lavo de solito sotto l'acqua (tranne in osmica che no se pol allora controllo ben de gaverli pulidi ben ben - i disi che la scorza te pol far venir l'appendicite... sarà una leggenda metropolitana però mi go paura :S)...

per magnarli in tantissime maniere... con l'insalata, da soli con oio e sal o con maionese e basta.

Inviato

Se pol anche far in insalata (però in quel caso meio barzotti che duri), ma el suo xè in osmizza, aggiungendo sal e pevere in continuo.

Naturalmente se fa anche la gara a chi spela l'ovo nella maniera più liscia e più perfetta possibile.

Chi perdi bevi (come anche chi vinzi).

Inviato

praticamente solo in Osmizza :D

Se go da magnar ovi a casa, li fazo in mille altri modi piuttosto, un ovo duro xè bon, ma se magno ovo e verdure per zena, duro nol me sa dir niente, strapazzà o all'occhio xè la zena pronta. :D

Inviato

Quasi unicamente in osmiza :D

I genere li rodolo nella man in maniera da fratturarli su tutta la superficie, dopodichè la scorza vien via sola :D Una volta son anche riva a cavar via tutta la scorza in un colpo solo :D

Inviato

in osmiza, accanto a un bon bicer de teran, col sal de sora....

co li spelo devo dir che no fazo grossa attenzion al bianco che la maggior parte delle volte cavo perchè no me piasi e cerco inveze de estrar con molta maestria el giallo senza romperlo :DDDD:DDDD:DDDD

Inviato

Go messo altro perchè in realtà non li magno quasi mai... poche volte, de solito in osmiza o de mia nona...

Cmq li magno cusì, da soli, li spelo e ghe meto sora sal e pevere.. (cusì stranudo alla grande)... e poi magno solo el bianco perchè el gialo me fa :blearghh:

e poi ogni tanto me piasi tociarlo nela maionese

son tutta particolare mi

Inviato (modificato)

mi li magno nell'insalata principalmente...poi li magno in osmizia col sal e el pevere vicin!el vin lo accompagno sia coll'insalata che col ovo semplice..per non sbaiar! :D

Modificato da davidin
Inviato (modificato)

se ti resta mezzo uovo attaccato al guscio vuol dire che l uovo è troppo fresco,se vuoi che si sgusci perfettamente,devi lasciarli invecchiare un pò....comunque in genere 10 minuti di cottura assicurano il perfetto "spelamento dell uovo" :DDDD a me vengono sempre lisci perchè ho sempre tante uova e quindi non sono diciamo freschissime(ma nemmeno vecchie) :DDDD

con gli asparagi verdi sono una goduria assoluta!!!!

Modificato da merlodegraia
Inviato

Anche mi li adoro con la maionese... oppur a fettine nel tramezzin con tonno e maionese!!! Spettacolo!

Comunque el trucco per cavar facile la scorza xe quanto che te li fa boir (el numero perfetto xe 8 MINUTI) e quanto che te li ficchi dopo sotto l'acqua fredda (uno-due minuti basta!)

Inviato

in osmiza, con piu pevere che sale!!

a casa invece non con l'insalata, ma con el matavilz... nn xe confronto!!

Non disdegno nepur con i asparagi + aceto balsamico + pepe

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro