Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eccolo la, son riva...

Un super saludon a tuti voi, me ciamo Massimo, bon soprannomina Mamo, vegno del Forum del Rindondo e spero proprio de conoserve a voi tutti quanto prima.

Si son Triestin pero vivo en Peru de quasi 7 anni, quindi scuseme i errori grammaticali e se a volte no me rive a capir :p

MENTALIZE :D ECCO TUTTO

Divertive a presto e forza U...

Posted

eccoli, prima de Sandro

Star e polpetta i meo amici de sto forum, grazie per il benvenuto...

Hasta entonces compañeros

Massimo :aaaaaatttillla:

Posted

Ochei, grazie ancora per i vari saluti, spero proprio de no deluderve.

Sandro se conosemo del Rindondo :s'ciopado:

Mi stago a qualche oretta dalle Ande pero si ghe son sta, en Macchu Picchu pronuncia esatta Maciu Piciu.

Piu avanti ve rendere conto dei orari nei quai frequento el forum ,ocio mi stago a 7 ore meno de voi :ave:

PABLO ES MI HERMANO

Posted (edited)

Sergio cos te vol che te digo.

El clima en Latam xe piu o meno temperado, per farte capir:

Qua xe estate en Gennaio, Febbraio e Marzo, des semo en Maggio e fa ancora un caldo bestiale considerando che da un mese dovessi esser autunno, i 40 gradi de TS xe come i 25 de qua, oggi ghe xe esattamente 18 vedi ti, solamente l'inverno xe un poco freddin con 10 gradi de notte, per il resto te sudi come na vacca de mattina a sera :angry:

Grazie ancora per tutti i vostri saludi, se nota che anche qua se un gruppo assai unido :amicici:

Rene, sinceramente en portoghese credo che se disi bemviniudo, en castigliano te digo bienvenido, gracias hermano por tu detalle

Grazie per il dettaglio.

Sandro zerco de tornar un poco alla normalita, de la i me sta fazendo solamente dir tantisime mamade :baston:

ahhahahah

Chaufa chicos

Massimo :aaaaaatttillla:

Edited by Mamo
Posted

Sandro zerco de tornar un poco alla normalita, de la i me sta fazendo solamente dir tantisime mamade :baston:

Mamade? :D De quel che so mi mamada in spagnolo vol dir una certa roba :baba: