Mamo Posted May 1, 2008 Report Posted May 1, 2008 Eccolo la, son riva... Un super saludon a tuti voi, me ciamo Massimo, bon soprannomina Mamo, vegno del Forum del Rindondo e spero proprio de conoserve a voi tutti quanto prima. Si son Triestin pero vivo en Peru de quasi 7 anni, quindi scuseme i errori grammaticali e se a volte no me rive a capir MENTALIZE ECCO TUTTO Divertive a presto e forza U... Quote
Mamo Posted May 1, 2008 Author Report Posted May 1, 2008 eccoli, prima de Sandro Star e polpetta i meo amici de sto forum, grazie per il benvenuto... Hasta entonces compañeros Massimo Quote
basketteam Posted May 1, 2008 Report Posted May 1, 2008 grandeeeee, dalle Ande... che bel!!!! benvenuto tra noi Quote
SandroWeb Posted May 1, 2008 Report Posted May 1, 2008 Ciao Mamo, lietissimo de far la tua conoscenza Quote
Mamo Posted May 1, 2008 Author Report Posted May 1, 2008 Ochei, grazie ancora per i vari saluti, spero proprio de no deluderve. Sandro se conosemo del Rindondo :s'ciopado: Mi stago a qualche oretta dalle Ande pero si ghe son sta, en Macchu Picchu pronuncia esatta Maciu Piciu. Piu avanti ve rendere conto dei orari nei quai frequento el forum ,ocio mi stago a 7 ore meno de voi PABLO ES MI HERMANO Quote
SandroWeb Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 Sandro se conosemo del Rindondo :s'ciopado: PABLO ES MI HERMANO Si si infatti Ma xe un piaser trovarte anche qua de mi Quote
sergio78 Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 Viva là benrivà... Come xe el tempo la de ti??? Quote
Renè Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 Benvindo (deta ala brasileira o comunque più o men) Quote
Mamo Posted May 2, 2008 Author Report Posted May 2, 2008 (edited) Sergio cos te vol che te digo. El clima en Latam xe piu o meno temperado, per farte capir: Qua xe estate en Gennaio, Febbraio e Marzo, des semo en Maggio e fa ancora un caldo bestiale considerando che da un mese dovessi esser autunno, i 40 gradi de TS xe come i 25 de qua, oggi ghe xe esattamente 18 vedi ti, solamente l'inverno xe un poco freddin con 10 gradi de notte, per il resto te sudi come na vacca de mattina a sera Grazie ancora per tutti i vostri saludi, se nota che anche qua se un gruppo assai unido Rene, sinceramente en portoghese credo che se disi bemviniudo, en castigliano te digo bienvenido, gracias hermano por tu detalle Grazie per il dettaglio. Sandro zerco de tornar un poco alla normalita, de la i me sta fazendo solamente dir tantisime mamade ahhahahah Chaufa chicos Massimo Edited May 2, 2008 by Mamo Quote
Mamo Posted May 2, 2008 Author Report Posted May 2, 2008 eila.. benvenudo.. Grazie Jade, bellissima Dolina, pero come Val Rosandra no ghe ne se Quote
Starlite Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 Sandro zerco de tornar un poco alla normalita, de la i me sta fazendo solamente dir tantisime mamade Mamade? De quel che so mi mamada in spagnolo vol dir una certa roba Quote
Recommended Posts