Mex Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Pare che un po' tutti se ne siano dimenticati ma... oggi al Rocco si gioca Lista convocati da www.triestinacalcio.it Rientra Malagò, ancora fuori Colombo, Brosco e Filkor Trieste 26/11/2010 Antonelli, Bariti, D'Aiello, D'Ambrosio, Della Rocca, Gerbo, Gherardi, Gissi, Godeas, Longhi, Longoni, Malagò, Marchi, Matute, Sabato, Testini, Toledo, Trazzi, Viotti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimmi Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Ho cercato di rimuovere, perchè porto la bambina ad una festa di un compagno d'asilo e la mamma ha imposto il veto ONU sulla mia presenza allo stadio. Me la registro su sky... :pianto: :pianto: Oggi bisogna recuperare quei due punti lasciati al porto, vincere è importantissimo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximilian Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Speremo in un qualche golletto ..là davanti xe il deserto..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximilian Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Speremo in un qualche golletto ..là davanti xe il deserto..... Speranza vana. Retrocessione in vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fashionkeeper Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Speremo in un qualche golletto ..là davanti xe il deserto..... Speranza vana. Retrocessione in vista. Purtoppo non xe nessuna speranza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massi Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 ] Purtoppo non xe nessuna speranza... Con tifosi come ti: retrocession certa! A mio parer... massi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guiz Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Massi, xe colpa dei tifosi che su 9 partide in 8 non gavemo segnado? E che gavemo el pegior attacco de tutto el campionato? Demo dei... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foresto Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Ma un tifoso devi sempre e comunque esser ottimista per default ? buh !!! Lori iear sai scarsi ma noi ghe fazevimo compagnia, una bruttissima partida zogada a ritmi de villa serena e tanti tanti troppi sbagli, davanti IL NULLA. Certo Viotti ga parado un rigor, testo ga ciapado do pai ma nel suo insieme sai sai mal. Vedemola come una sbrisada ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fashionkeeper Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Massi, senza incazzarse, però posso chiederte una roba? Perchè esser tifosi vol dir autoconvincerse che 1 + 1 fa tre? ma digo, se non stessimo parlando dell'unione ma de una squadra X, ti te me vien a dir che seconto ti sta squadra X se riva a metter drio altre 5 squadre entro fine campionato? E no sta dirme che la Triestina non xe una squadra X perchè lo so benissimo e non lo xe di certo per mi, sono triestin come ti, per di più vivo fora Trieste e me emoziono ogni volta che torno in costiera... Però rendemose conto della situazion... 1+1 fa due, punto! Che po ghe possi esser miracoli come quel de Livorno se ghe spera sempre, ma oggettivamente, ragionando e non parlando col cuor, te me rivi a dar torto sul fatto che xe molto probabile che con sti 10 zappabacoli (Viotti xe davvero bon...) se vadi de qualche parte che non sia in LegaPro? E mi de certo non son uno nè che gufa contro, ne che godi se va tutto mal, anzi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
el greco Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 ma che brutta partida!! incredibile, devo dir che Sabato xe un bel zogador come centrale e anche Viotti non xe mal!! per il resto tutti pessimi! son veramente triste e deluso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massi Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Massi, senza incazzarse, però posso chiederte una roba? Perchè esser tifosi vol dir autoconvincerse che 1 + 1 fa tre? ma digo, se non stessimo parlando dell'unione ma de una squadra X, ti te me vien a dir che seconto ti sta squadra X se riva a metter drio altre 5 squadre entro fine campionato? E no sta dirme che la Triestina non xe una squadra X perchè lo so benissimo e non lo xe di certo per mi, sono triestin come ti, per di più vivo fora Trieste e me emoziono ogni volta che torno in costiera... Però rendemose conto della situazion... 1+1 fa due, punto! Che po ghe possi esser miracoli come quel de Livorno se ghe spera sempre, ma oggettivamente, ragionando e non parlando col cuor, te me rivi a dar torto sul fatto che xe molto probabile che con sti 10 zappabacoli (Viotti xe davvero bon...) se vadi de qualche parte che non sia in LegaPro? E mi de certo non son uno nè che gufa contro, ne che godi se va tutto mal, anzi... Mi dispiace, sei una bravissima persona, ma non amo parlare di calcio con chi è intervenuto SOLO nei momenti difficili su questo forum (questo è un dato di fatto!!!). Poi è normale che tu puoi fare come ti aggrada e io pensarla come voglio... massi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massi Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 (edited) Massi, xe colpa dei tifosi che su 9 partide in 8 non gavemo segnado? E che gavemo el pegior attacco de tutto el campionato? Demo dei... http://www.elsitodesandro.it/invboard/index.php?showtopic=11152&st=150&gopid=1062240340entry1062240340 Ho scritto già che la squadra è debole, ma con un certo tipo di comportamento la si rende ancora più debole... abbiamo opinioni diverse. Ciao Guido buona serata. Edited November 27, 2010 by massi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jota&piada Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Ennesima delusion... Poi perder in casa con una diretta rivale... Ancora zero gol segnati... Peggior attacco del campionato... Eppure xè diversi annetti che gavemo boni portieri. Arriverà il giorno che avremo anche un Goleador ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massi Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Ma un tifoso devi sempre e comunque esser ottimista per default ? buh !!! Lori iear sai scarsi ma noi ghe fazevimo compagnia, una bruttissima partida zogada a ritmi de villa serena e tanti tanti troppi sbagli, davanti IL NULLA. Certo Viotti ga parado un rigor, testo ga ciapado do pai ma nel suo insieme sai sai mal. Vedemola come una sbrisada ..... Se ti riferisci a me...guarda...non ho mai scritto che bisogna essere ottimisti di default...criticami pure ma non mettermi in dote parole o pensieri che non ho mai detto...ho detto che una squadra debole ma aiutata può dare un tot...mentre una debole ma porconada ogni momento...può fare ancora peggio...se invece non ti riferivi a me...come non detto e buon sabato... massi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Secondo mi el tifoso, visto che paga, ga diritto anche de criticar. No digo insultar perchè quel xe sempre sbaiado, ma de criticar si. Detto questo, son convinta che il pubblico possi aiutar una squadra ma se sta squadra xe cista, neanche 100 mila persone che la sostien rivassi a far qualcosa. Me dispiasi sinceramente per l'Unione e spero vivamente che i possi cior qualchedun in attacco perchè Godeas no se lo pol proprio veder!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morodesede Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 (edited) purtroppo bisogna darghe ragion a Pinot, la cui opinione se ga dimostrado oggi in tutta la sua evidenza... gavemo giogado con quatro difensori in linea, a centrocampo Matute che corri non se sa dove, se l'aversario va de là lui cori de qua dove che no xe nisun, se la bala ghe passa vizin el la varda stralunado e riva un aversario e se la ciol, e vizin Gissi, ordinato e precisin solo più lento de Princivalli a girarse e che ogni volta che recupera no la metti mai sul omo libero ma prima devi girarse su se stesso come che el ghe vedi far a Pirlo... e basta... più do ali larghissime avanti e due pai in mezzo... in questo modo el racordo non esisti el centrocampo lo ga i aversari e bona che lori xe una maniga de cisti che ga vinto per caso... e inoltre no so perché ma nel secondo tempo Gissi se ga fermado... fermo in mezzo al campo, come se el fussi infortunado, Matute cazzà in panca e alè Testini median praticamente de solo a centrocampo... fora le due ali alte per meter altre due ali alte... cioè gavemo zogà con un 4-2-4... o meio con un 4-1,5-0-4... per mi Iaconi non xe più sostenibile con queste scelte... che i giogadori sia poca roba d'acordo, perché quei del Porto? e questi? no i xe forsi ala nostra altezza? alora se mi go una banda de cisti e zogo contro gente forte non xe alenador che servi, ma se semo là e là dovessi esser fondamentale... una bona notizia xe che adesso gavemo visto che meno mal che non xe vignù Moriero... e l'altra bona notizia xe che gavemo trovà un portierin giovane sai ma sai forte... 20 anni e giogar cussì in B... e anche in comproprietà... Edited November 27, 2010 by morodesede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Tristissima, grigia, penosa prestazion! Imho dovemo recuperar qualche zogador (Lunardini per provar a pensar de gaver una qualche idea a centrocampo - Malagò per far rigenerar un spento D'Ambrosio). Dovemo fin a gennaio , provar per forza a tentar qualcosa de diverso davanti (per disperazion probabilemente ogi el ga provado Della Rocca e Godeas, ma le due prime punte no pol esser la soluzion). Che comunque sia per mi no pol prescinder dal levar dal campo Godeas, che garantisi una staticità ed una impossibilità de far da punto de dialogo o appoggio, (cosa in cui el iera molto bravo) impensabili! Ormai purtroppo pol sol sperar in qualche guizzo estemporaneo. Per i credenti, pregar . In nessun caso molar, nonostante l'innegabile cisturia. Che non se scopri ogi però, ma de cui se iera discretamente consci da fine agosto. Xe lunga la B e offri molteplici chances. Con qualche innesto sensato, per mi la salvezza no xe una chimera. Vederemo come la pensa el paròn... OT ...perchè Godeas no se lo pol proprio veder!!! Si, tipo el tuo avatar :merodolodalrider: . Anche pezo purtroppo... /OT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atleticoiero Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 E semo rivai anca a perder con el Grosseto. No so cossa dir e questa squadra, me sembra de veder la replica dell'Italia de sti modniali: cisti drio, balbettanti a centrocampo e nulli davanti. No so cossa pol inventarse Iaconi, ma per ora l'unica soluzion xe de aspettar sto fatidico mercato de gennaio e sperar che Fantinel intervegni, ma fo paura che no xe ca**i che tegni qua, podemo solo sperar nelle disgrazie altrui Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 OT ...perchè Godeas no se lo pol proprio veder!!! Si, tipo el tuo avatar :merodolodalrider: . Anche pezo purtroppo... /OT (OT) Che sempio che te son Cmq gavevo za intenzion de cambiarlo perchè da quando lo go messo i miei nerazzurri no va niente ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jena Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 ] Purtoppo non xe nessuna speranza... Con tifosi come ti: retrocession certa! A mio parer... massi me dispiasi ma te difendi l'indifendibile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 OT (OT) Che sempio che te son Su questo no xe dubbi Cmq gavevo za intenzion de cambiarlo perchè da quando lo go messo i miei nerazzurri no va niente ben Ecco brava...cussì da uno i zombies xe diventai quattro :rotfl: sorry per il totale /OT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Ahahahahahahahahaha Chiedo scusa anche mi per l'OT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Vista la partida su Sky: premetto che xe la seconda volta che li vedo, per cui el giudizio no pol che esser parziale. Però, che bale! Se i gavesi perso contro un squadron poderia anche capir, ma el Grosseto non xe tutta sta roba ... me par che sia la prima vittoria in trasferta. Primo tempo patetico con i toscani che sembrava el Barcelona. Meio la ripresa, ma ribadiso le mie perplessità relativamente alle 2 boe in avanti che oltre a zercar de far da sponda xe totalmente inutili. Inoltre non me par de gaver visto sta gran rabbia per recuperar, al di la dei 2 pali che xe sempre oggettivamente una qustion de sfiga! Pessimismo e rassegnazione? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 ...al di la dei 2 pali che xe sempre oggettivamente una qustion de sfiga! Ricordando el tuo pragmatismo son un po' sorpreso. Pal ugual tiro lievemente impreciso, se tiro solo pochi cm più in là fazo gol, no sfiga Pessimismo e rassegnazione? A fine novembre per mi xe impensabile. Semo cisti, ma con qualche recupero e soprattutto qualche ritocco, podremo esserlo meno de altre 5 squadre. Per pessimismo e rassegnazion spetasi el mercato de riparazion. Se no succedi niente, gaveremo ben altri 3-4 mesi per intristirse, desso cercasi de no molar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morodesede Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 non son proprio d'acordo... in tutti e due i casi se ga ciappà el pal interno con la bala che ga rimbalzado pena fora dela riga tuto lungo la porta... non esisti la qualità de un giogador che riva a calibrar el tiro sui centimentri, chi ciappa el pal in quel modo xe sta bravo comunque perché la ga messa fora dela portata de qualunque portier, angolandola al massimo... piutosto la scarsezza sta nel fatto che nessun sul tiro ga anticipà de rivar sula bala dove che in tutti e due i casi xe rivadi prima dei difensori del tutto indisturbadi... purtroppo gavemo punte che guarda inveze de mover el cul... e in due ocasioni nel secondo tempo una volta antonelli a sinistra e un'altra della rocca a destra se entrai in area de soli lungo la linea e dove iera le punte? indrio a vardar coss che sucedi... sucedi brutti mone che dovevi fiondarve sul primo pal prima de tuti i altri... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts