SandroWeb Inviato 8 Novembre 2011 Segnala Inviato 8 Novembre 2011 Buondì, el paron del zogo Mauri me ga pregado de verzer questa discussion, relativametne alla prossima giornata del Vota-Pronostici. Visto che el se ritrova con problemi col PC, la prossima giornata podessi saltar: restè comunque in contatto per eventuali aggiornamenti
Mamo Inviato 10 Novembre 2011 Segnala Inviato 10 Novembre 2011 Sandro, una ciamadita e poste la giornata, manbca la serie A quindi xe piu difficile intivar risultadi, capiso che manca maury pero ti sen admin e te pol tranquillamente far le veci, poi quando semo mancai mi e cazzabale, el zogheto continuava
cucciolina Inviato 10 Novembre 2011 Segnala Inviato 10 Novembre 2011 Go parlado poco fa con el capo supremo del Vota pronostici e me ga confermado che questa giornata salta a pie pari
gimmi Inviato 10 Novembre 2011 Segnala Inviato 10 Novembre 2011 e mi la salto a gamba fasul, cussì te se impari!
cucciolina Inviato 10 Novembre 2011 Segnala Inviato 10 Novembre 2011 e mi la salto a gamba fasul, cussì te se impari! Ahahahahaha che sempio che te son
SandroWeb Inviato 10 Novembre 2011 Autore Segnala Inviato 10 Novembre 2011 Sandro, una ciamadita e poste la giornata, manbca la serie A quindi xe piu difficile intivar risultadi, capiso che manca maury pero ti sen admin e te pol tranquillamente far le veci, poi quando semo mancai mi e cazzabale, el zogheto continuava No no, massima autonomia al lavoro che sta fazendo brillantemente Mauri go za el forum de gestir, el FB de far calcoli e el KOP da postar (oltre a evitar gli stermini de massa dei piantagrane ). Me manca anche questo Spetemo che el torni la prox settimana, ciolemose un week de calma
Mamo Inviato 11 Novembre 2011 Segnala Inviato 11 Novembre 2011 optimus prime allora, me par che ghe xe anca la pauda in A no? per la nazionale, ocio che ciapemo una sonada dell'uruguay se no stemo attenti, ga un centrocampo piu o meno come el nostro e la davanti forlan che anca se ga perso el gol qua en italia con quela squadra innominabile della cucc, con la nazionale xe infermabile e meo zogador della coppa america, indi, ciame a quela sotospecie de alenador che gavemo e mettelo al tanto dela situazion...plis, senchs, ciau
Messaggi raccomandati