Vai al contenuto

Calciomercato Triestina 2017/18


Messaggi raccomandati

47 minuti fa, andreis dice:

Tornando al calciomercato e ai talenti visti in d , chi vi ha impressionato a voi e che vorreste vedere quest'anno con noi?

A me Lauria, il centravanti del campodarsego, Mosca del Belluno, il portiere del vecomp, l'ala del tamai....girone di andata

Ottimo prospetto ALEX COSSALTER dell'Union Feltre, del 2000, centrocampista offensivo.

Link al commento
Condividi su altri siti

1 ora fa, andreis dice:

Tornando al calciomercato e ai talenti visti in d , chi vi ha impressionato a voi e che vorreste vedere quest'anno con noi?

A me Lauria, il centravanti del campodarsego, Mosca del Belluno, il portiere del vecomp, l'ala del tamai....girone di andata

Mensah e Fasan . Il primo lo abbiamo preso e l’altro è andato al Venezia.

Link al commento
Condividi su altri siti

2 ore fa, ndocojo dice:

El portier della Vecomp iera una pippa e per tutta la partida lo ga dimostrà, salvo do parade. 

 

Interessante 'sta disamina... a mi el me xe parso un gatto nero che a un certo punto gavessi ciapado anche i bisi tiradi co la fionda

E te diro' che aldila' della parada su Dos Santos nel primo tempo, vedendolo de vizin ghe disevo a FP,  che personalita' ghe ga sto muleto nelle uscite, considerado che zoga sotto una curva che mai ga visto in vita sua

Gavemo visto la stessa partida ?   

Link al commento
Condividi su altri siti

9 minuti fa, andyball dice:

Interessante 'sta disamina... a mi el me xe parso un gatto nero che a un certo punto gavessi ciapado anche i bisi tiradi co la fionda

E te diro' che aldila' della parada su Dos Santos nel primo tempo, vedendolo de vizin ghe disevo a FP,  che personalita' ghe ga sto muleto nelle uscite, considerado che zoga sotto una curva che mai ga visto in vita sua

Gavemo visto la stessa partida ?   

Iera sempre fora posizion, per quel doveva far miracoli, spesso esageradi per quel che serviva...

Link al commento
Condividi su altri siti

34 minuti fa, Genzo dice:

El muletto del Montebelluna che ne ga segnado iera Fasan? Sai forte....el portier della Vecomp si, ma quel che ga giogado in campionato, Gottardi me par.

Inviato dal mio SM-G903F utilizzando Tapatalk
 

Meio si, ma basso...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ciolemolo domani mattina, allora

El ne ga fatto dannar fino al 92',  el xe scarso.... pensa se el diventa forte !...

Posso dir solo che sul pra' alla fine, go sentido parecchia gente dir che in porta lori gaveva una specie de tiramolla nero... e anche Milanese iera della stessa idea

Link al commento
Condividi su altri siti

Sì,  un tiramolla ghe sta come definizion. In effetti gaveva doti atletiche fora della norma. Ma forte xe altro. 

Poi là, sul momento, in piena adrenalina post gara te disi tante se quelle cagade per ingigantir l'impresa...

Ma vatte a riveder i ailaits... 

Comunque, mi, fin dalla prima uscido ghe go dIto a mio fradel (che iera portier): se perdemo contro sto portier xe roba de comiche.  

 

Link al commento
Condividi su altri siti

12 minuti fa, andyball dice:

Ciolemolo domani mattina, allora

El ne ga fatto dannar fino al 92',  el xe scarso.... pensa se el diventa forte !...

Posso dir solo che sul pra' alla fine, go sentido parecchia gente dir che in porta lori gaveva una specie de tiramolla nero... e anche Milanese iera della stessa idea

Milanese pensa che è scarso...

Link al commento
Condividi su altri siti

4 ore fa, andreis dice:

Tornando al calciomercato e ai talenti visti in d , chi vi ha impressionato a voi e che vorreste vedere quest'anno con noi?

A me Lauria, il centravanti del campodarsego, Mosca del Belluno, il portiere del vecomp, l'ala del tamai....girone di andata

El piu' forte ce lo siamo preso noi : Mensah.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi me ricordo ancora nel primo tempo una uscida a farfalle clamorosa con palla che poi sbatti su dos santos, che ga i riflessi de un bradipo e non riva a calciar prima dell'intervento del difensor

Inviato dal mio SM-G903F utilizzando Tapatalk

Link al commento
Condividi su altri siti

8 ore fa, gimmi dice:

Tecnicamente una pippa,  fisicamente un mostro, caratterialmente portado per el teatro. 

Scusa Gimmi...no voio tediar con sto Seri, me par che el se ciami cussi'...ma fisicamente un mostro ? Un stropolo che peserà 60 chili bagnado...la sua agilità forsi deriva da questo

Link al commento
Condividi su altri siti

 

14 minuti fa, andyball dice:

Scusa Gimmi...no voio tediar con sto Seri, me par che el se ciami cussi'...ma fisicamente un mostro ? Un stropolo che peserà 60 chili bagnado...la sua agilità forsi deriva da questo

Scheikh Sibi. Arrivado con un barcon a lampedusa nel 2015. Dal gambia. Lo stropolo xe alto 1.87. Intendevo comunque, nella mia sintesi, sottolinear doti de reattività, agilità ed esplosività a mio avviso notevoli. Dato che ga cominciado a giogar de fatto lo scorso anno quando xe arrivado con altri disperai in Italia, xe ovvio che tecnicamente xe poco più de zero, ga de imparar tutti i fondamentali de un vero portier. 

Modificato da gimmi
Link al commento
Condividi su altri siti

25 minuti fa, andyball dice:

Strano invece, parlando della Virtus, che nissun ga nomina' N'Ze, el centrale...un muro nero sul quale se ga schianta' tutti quei che provava a entrar in area piccola, un vero peca' lassarlo in D

Xe extracomunitario... e non xe granché... anni ed anni de D... tutta un altra categoria la C...

Modificato da Guiz
Link al commento
Condividi su altri siti

13 minuti fa, gimmi dice:

 

Scheikh Sibi. Arrivado con un barcon a lampedusa nel 2015. Dal gambia. Lo stropolo xe alto 1.87. Intendevo comunque, nella mia sintesi, sottolinear doti de reattività, agilità ed esplosività a mio avviso notevoli. Dato che ga cominciado a giogar de fatto lo scorso anno quando xe arrivado con altri disperai in Italia, xe ovvio che tecnicamente xe poco più de zero, ga de imparar tutti i fondamentali de un vero portier. 

Pensa se te ghe insegni movimenti e posizion,  che portier diventa questo

187 cm ? Mah...se leggi sui siti dei zogadori certi dati farlocchi ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Adesso, andyball dice:

Pensa se te ghe insegni movimenti e posizion,  che portier diventa questo

187 cm ? Mah...se leggi sui siti dei zogadori certi dati farlocchi ...

Anche questo o lo ciol qualche squadra de A o devi esser promosso con una de D...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×