Jump to content

Nip/Tuck

SandroWeb

Recommended Posts

Ho guardato ed apprezzato la prima serie... poi mi ha stufato perché è diventato un po troppo eccessivo... ha perso credibilità e coerenza SIMMP :p.

Sembra che i protagonisti godano a cadere più in basso possibile.

Comque la priam serie era molto bella. Atipico come telefilm.

xe un telefilm FAVOLOSO!forsi uno dei miei preferiti....e lo digo da telefilmaniaco....

nip &tuck xe un telefilm come disi cucciolina"ke nn te far stakkar del video"..

l'unika roba brutta xe ke se te se perdi 2 puntate nn te capissi piu niente dopo...cmq nn me xe mai successo! :grin::grin::grin::grin::grin:

Guest John Grimes

...xè diventado una cagada pazzesca...tanta figa, tanto sangue, storie de rapporti de coppia omo-lesbo-biot..serial killer...jeri sera go visto un tocheto con el tentativo de incastrar un dei due dotori...che caxxada....la stessa poliziota che jera infiltrada nela clinica (e che se gà...el dotor) ghe vien afidà el caso de accusa al dotor stesso...CHE CAGADA.... :cesso::cesso::cesso:

...xè diventado una cagada pazzesca...tanta figa, tanto sangue, storie de rapporti de coppia omo-lesbo-biot..serial killer...jeri sera go visto un tocheto con el tentativo de incastrar un dei due dotori...che caxxada....la stessa poliziota che jera infiltrada nela clinica (e che se gà...el dotor) ghe vien afidà el caso de accusa al dotor stesso...CHE CAGADA.... :cesso::cesso::cesso:

Quoto... l'ho intravisto ieri e ho spento dopo una decina di minuti... mah...

• 2 months later...

se uno dei migliori telefilm, almeno no xè le solite robe pseudo adolescenziali che se vedi spesso su Italia1 ... effettivamente, a volte i esagera, ma xè proprio quel el bel! E poi, le ultime puntade de ogni stagion xè stratosferiche, ricche de colpi de scena...anche sta volta, no immaginavano che el colpevole fossi quel perchè saria stado troppo ovvio, ma el "contorno" xè stado un capolavoro! :punk: